Die Welt der Werbung (Zur Funktion der Metapher darin) – Bc. Klára Hapková
Bc. Klára Hapková
Bakalářská práce
Die Welt der Werbung (Zur Funktion der Metapher darin)
The world of advertising (About function of metaphor in advertising)
Abstract:
The thesis deals with the position of the metaphor in advertising. The first chapter of the theoretical part is capturing the progress of advertising, its types and the functions in nowadays; the second capture is about metaphors and theirs functions. There are particular examples of metaphors from advertising of tobacco, cosmetic and vehicle industry in the practical part of the work (which was created …víceAbstract:
Práce se zabývá postavením metafory v reklamě. První kapitola teoretické části zachycuje vývoj reklamy, její typy a funkce v dnešním světě, druhá kapitola je věnována teorii metafory a jejím funkcím. V praktické části práce, která vznikla na základě analýzy cca 6000 německých sloganů, jsou uvedeny konkrétní příklady metafor vyskytujících se v tabákové reklamě, v reklamě z oblasti kosmetiky a dopravních …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m4hjh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Use of conceptual metaphors in the description of the Israel-Palestine conflict in two Finnish newspapers
Yuliia Lytvynchuk -
Conceptual Metaphors Expressing the Concept of 'Pursuing Success' in Czech and English Opening Letters of Annual Reports
Simona CHMUROVÁ -
Konceptuální metafory v díle Jeana-Jacquese Rousseaua
Tomáš Thiel -
Analysis of Food Metaphors in English and Italian
Andrea Bártová -
Conceptual Metaphor Analysis of Xi Jinping’s OBOR speeches
Bohumila Vančurová -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Les figures de style dans l'oeuvre de J.M.G. le clézio et élaboration d'un support pédagogique
Anna MRÁZKOVÁ -
LES FIGURES DE STYLE DANS LA CITADELLE D´ANTOINE DE SAINT-EXUPÉRY.
Michaela KUSBACHOVÁ