Bc. Kristýna Valíková

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Retail store merchandising and shopping atmosphere
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem vybraných jednotek. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v obchodních jednotkách Tesco a Billa v Jihlavě. Ke sběru dat byla použita pozorovací metoda a dotazníkové šetření. Získaná data byla analyzována a následně zhodnocena. Z výsledků vyplývá, že obě jednotky …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with shopping atmosphere and the merchandising of chosen units. The aim is to characterise, analyse and evaluate the shopping atmosphere and the enforcing of the merchandising principles in shopping units Tesco and Billa in Jihlava. The observational method and questionaires were used for collecting the data. Gained data were analysed and subsequently evaluated. The results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích