Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Kristýna Valíková
Bc. Kristýna Valíková
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Retail store merchandising and shopping atmosphere
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem vybraných jednotek. Jejím cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v obchodních jednotkách Tesco a Billa v Jihlavě. Ke sběru dat byla použita pozorovací metoda a dotazníkové šetření. Získaná data byla analyzována a následně zhodnocena. Z výsledků vyplývá, že obě jednotky …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with shopping atmosphere and the merchandising of chosen units. The aim is to characterise, analyse and evaluate the shopping atmosphere and the enforcing of the merchandising principles in shopping units Tesco and Billa in Jihlava. The observational method and questionaires were used for collecting the data. Gained data were analysed and subsequently evaluated. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/plwt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Monika Dumsová