Ing. Bc. Jana Počtová

Diplomová práce

Hodnota pro zákazníka

Value for customer
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je hodnota pro zákazníka a její zkoumání v konkrétním podniku v praxi. V první části jsem shrnula teoretická východiska hodnoty pro zákazníka, v druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka v Čajovně Za zrcadlem i v čajovnách obecně. Na základě získaných dat jsem Čajovnu Za zrcadlem porovnala z hlediska hodnoty pro zákazníka také ze třemi jinými čajovnami …více
Abstract:
The topic of my thesis is value for customers and its exploration in particular company in practise. In the first part I have summarized theoretical basis of value for customers, in the second part I have concentrated on exploration of value for customers in the „Tea Room Behind The Mirror“ and also in the tea rooms in common. Based on obtained data I have compared the company from the value for customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta