Ing. Bc. Jana Počtová

Master's thesis

Hodnota pro zákazníka

Value for customer
Abstract:
Předmětem mé diplomové práce je hodnota pro zákazníka a její zkoumání v konkrétním podniku v praxi. V první části jsem shrnula teoretická východiska hodnoty pro zákazníka, v druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka v Čajovně Za zrcadlem i v čajovnách obecně. Na základě získaných dat jsem Čajovnu Za zrcadlem porovnala z hlediska hodnoty pro zákazníka také ze třemi jinými čajovnami …more
Abstract:
The topic of my thesis is value for customers and its exploration in particular company in practise. In the first part I have summarized theoretical basis of value for customers, in the second part I have concentrated on exploration of value for customers in the „Tea Room Behind The Mirror“ and also in the tea rooms in common. Based on obtained data I have compared the company from the value for customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta