Marketinkový plán pro osobního fitness trenéra – Kateřina Malinová
Kateřina Malinová
Bachelor's thesis
Marketinkový plán pro osobního fitness trenéra
Marketing plan for a fitness trainer
Anotácia:
Tato práce pojednává o marketingovém plánu pro osobního fitness trenéra. V teoretické části se nachází definice termínu sport a fitness. V následující části se nachází jednotlivé sektory marketingového plánu jako je analýza trhu, marketingový mix 4P, marketingové cíle a strategie, akční plán a rozpočet a následné shrnutí celého marketingového plánu. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, …viacAbstract:
This paper discusses a marketing plan for a personal fitness trainer. In the theoretical part there is a definition of the term sport and fitness. In the following section, there are the different sectors of the marketing plan such as market analysis, 4P marketing mix, marketing objectives and strategies, action plan and budget and then a summary of the whole marketing plan. The proposal section gives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Mobile application as a personal trainer
Veronika Dzúriková -
Osobní trenér ve fitness centrech z pohledu klientů
Radek VYSKOČIL -
Mobilní aplikace osobní trenér pro android
Ondřej Procházka -
Osobní trenér ve fitness
Zuzana Tulisová -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Sociální sítě jako marketingový nástroj fitness trenéra
Lam Nhat Truong Do -
Návrh marketingové strategie fitness trenéra
Tomáš Krynský -
Využitie sociálnych sietí pre podporu fitness trénerov
Richard Blaško