Mgr. Bc. Zuzana Tomášková

Bakalářská práce

Self-monitoring a self-esteem jako determinanty Impression Managementu

Self-monitoring and Self-esteem as Determinants of Impression Management
Anotace:
Záměrem výzkumu bylo zjistit, jak souvisí míra self-monitoringu a self-esteemu jedinců s četností použití taktik impression managementu. Pro výzkum byla zvolena metoda založená na taxonomii taktik dle Jonese a Pittmana, která zahrnuje pět taktik impression managementu – propagace vlastní osoby, lichocení, příkladné chování, zastrašování a žádání o pomoc. Výzkumný vzorek tvořilo 303 studentů vysoké …více
Abstract:
The aim of the research was to find out to what extent was the measure of self-monitoring and self-esteem of individuals dependent on the number of the impression management tactics’ applications. The method based on taxonomy of tactics by Jones and Pittman was chosen for the research. The method comprises five impression management tactics – self-promotion, ingratiation, exemplification, intimidation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Marie Součková
  • Oponent: Mgr. Hynek Cígler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie