Self-monitoring a self-esteem jako determinanty Impression Managementu – Mgr. Bc. Zuzana Tomášková
Mgr. Bc. Zuzana Tomášková
Bakalářská práce
Self-monitoring a self-esteem jako determinanty Impression Managementu
Self-monitoring and Self-esteem as Determinants of Impression Management
Anotace:
Záměrem výzkumu bylo zjistit, jak souvisí míra self-monitoringu a self-esteemu jedinců s četností použití taktik impression managementu. Pro výzkum byla zvolena metoda založená na taxonomii taktik dle Jonese a Pittmana, která zahrnuje pět taktik impression managementu – propagace vlastní osoby, lichocení, příkladné chování, zastrašování a žádání o pomoc. Výzkumný vzorek tvořilo 303 studentů vysoké …víceAbstract:
The aim of the research was to find out to what extent was the measure of self-monitoring and self-esteem of individuals dependent on the number of the impression management tactics’ applications. The method based on taxonomy of tactics by Jones and Pittman was chosen for the research. The method comprises five impression management tactics – self-promotion, ingratiation, exemplification, intimidation …víceKlíčová slova
impression management taktiky impression managementu propagace vlastní osoby lichocení příkladné chování zastrašování žádání o pomoc sebemonitorování sebehodnocení tactics of impression management self-promotion ingratiation exemplification supplication intimidation self-monitoring self-esteem
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zwzku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Marie Součková
- Oponent: Mgr. Hynek Cígler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy
Lukáš Klimek -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
Nicole Kořínková -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Povědomí imigrantek žijících v Brně o pomoci při domácím násilí
Neira Imširagič