Bc. Hana Kachlířová, DiS.

Bachelor's thesis

Strategie zavedení nové služby na trh

Strategy of new service implementation on the market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na provedení analýz interního, oborového a externího okolí podniku na základě marketingových a podnikových metod. Dále bude rozebrán model konkurenceschopnosti podniku a snaha nalézt konkurenční výhodu podniku NewUp s.r.o. Na základě těchto získaných dat je vytvořen několika fázový návrh implementace, který dále odráží ekonomickou efektivitu projektu, specifika segmentu …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of internal, professional and external surroundings based on marketing and business methods. Furthermore, competitiveness of business model will be dismantled and the effort to find a competitive advantage to the company NewUp s.r.o. On the basis of obtained data is created in several phase design implementation, which further reflects economic efficiency …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2015
  • Supervisor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dita Dlabolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting