Strategický marketingový plán začínající společnosti – Karel Třesohlavý
Karel Třesohlavý
Master's thesis
Strategický marketingový plán začínající společnosti
Strategic Marketing Plan for a Starting Company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je aplikace principů strategického marketingového plánování na konkrétní připravovaný podnikatelský záměr. V první části práce je popsána problematika marketingového plánování s využitím odborné literatury. Na ni pak navazuje praktická část, ve které jsou principy marketingového plánování aplikovány na specifický podnikatelský záměr. Výsledkem práce je ucelený marketingový …viacAbstract:
The aim of this Master's Thesis is the application of principles of strategic marketing planning for specific business plan. Marketing planning is described in the first part of this thesis based on literature sources. It is followed by a practical part, in which the principles of marketing planning are applied for a specific business plan. Result of this thesis is a comprehensive marketing plan covering …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedúci: Dagmar Skokanová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34793
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller