Eva Purzycki

Disertační práce

Artový film a možnosti jeho exploatace na českém trhu

Arthouse Film and Possibilities of its Distribution on the Czech Market
Anotace:
Práce si klade za cíl analyzovat marketingové strategie používané při distribuci a exhibici artového filmu na českém trhu v období od nástupu digitalizace, s užším zaměřením na kino-distribuci artového filmu v kinech. Pro tento účel byla použita kvalitativní metoda výzkumu kombinující terénní průzkum, přehled literatury a polostrukturované rozhovory. Rešerše dostupné zahraniční literatury zahrnuje …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze marketing strategies used in distribution and exhibition of an art film on the Czech market in the time of the beginning of digitalization with the narrower focus on cinema-distribution of an art film in cinemas. For this purpose, the qualitative method of research which combines field survey, literature overview and half-structured interviews was applied. The search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2021
  • Vedoucí: Petr Dostál
  • Oponent: Aleš Danielis, Luboš Ptáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82358