Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků – Michal Vadovič
Michal Vadovič
Bakalářská práce
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Impact of Changes in the External Environment on the Marketing Mix of the U Cafourků Restaurant
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit marketingový mix Restaurace U Cafourků, zmapovat změny ve vnějším prostředí a jejich vliv na marketingový mix a vytvořit návrhy pro jeho lepší využití.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.