Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně – Karolína Secká
Karolína Secká
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně
Psychological Aspects of the Transition from the Alternative Teaching to the Standard Teaching
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně se zabývá reakcí žáka na přechod z alternativní výuky do výuky standardní. V teoretické části se zabývá historickým vývojem alternativních směrů v pedagogice, rozdílem mezi alternativní a tradiční školou a hlavními rysy směru Začít spolu. Dále se zaměřuje na přechod žáka z alternativní výuky …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Tomáš Komárek
- Oponent: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SECKÁ, Karolína. \textit{Psychologické aspekty přechodu z alternativně řízené výuky do výuky řízené standardně}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Science. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/50c9n7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj americké angličtiny a srovnání současné americké angličtiny s britskou standardní angličtinou
David ROUŠ -
Komparace závažnějších kázeňských přestupků vybrané školy tradiční a Montessori školy v Brně
Zdeňka Vaněčková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Srovnání klimatu třídy tradiční školy a školy s Daltonským plánem
Eva Oborná
Názov
Vložil
Vložené
Práva