Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ

Master's thesis

Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

Marketing communication for the Fairy Tale Musical on Ice Cinderella
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí …more
Abstract:
My diploma thesis deals with a specific cultural genre, the musical on ice, and its role within other branches of Czech showbiz. It presents the importance of marketing communication strategy for the realisation of this sort of entertainment shown on concrete examples of the fairy tale musical Mrazik and the romantic musical on ice Romeo and Juliet. The analytical part is based on the application of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2767

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLIMEŠOVÁ, Dana. Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications