Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka – Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ
Mgr. Dana KLIMEŠOVÁ
Master's thesis
Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka
Marketing communication for the Fairy Tale Musical on Ice Cinderella
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí …moreAbstract:
My diploma thesis deals with a specific cultural genre, the musical on ice, and its role within other branches of Czech showbiz. It presents the importance of marketing communication strategy for the realisation of this sort of entertainment shown on concrete examples of the fairy tale musical Mrazik and the romantic musical on ice Romeo and Juliet. The analytical part is based on the application of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2767
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMEŠOVÁ, Dana. \textit{Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/50fzi8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMEŠOVÁ, Dana. Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment -
Reklama v umění, umění v reklamě
Hana KUNDRÁTOVÁ -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková