Efektivita marketingové komunikace při prodeji služeb a její odraz v postojích a hodnoceních klientů – Iva Tlapáková
Iva Tlapáková
Bakalářská práce
Efektivita marketingové komunikace při prodeji služeb a její odraz v postojích a hodnoceních klientů
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Valerij Šulc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TLAPÁKOVÁ, Iva. \textit{Efektivita marketingové komunikace při prodeji služeb a její odraz v postojích a hodnoceních klientů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/50gvls/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva