Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti – Ing. Ondřej Boháč
Ing. Ondřej Boháč
Diplomová práce
Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti
The marketing plan of the Zastava motor car company for period 2010 - 2012 and the criteria of its effectiveness
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu srbské automobilky Zastava na období let 2010 – 2012. V první části je popsán osobní pohled na současný marketing, jeho úlohu a význam, dále poté schématický popis komponent marketingového plánu, počínaje prováděcím shrnutím, situační analýzou, marketingovými cíli, strategiemi a programy pokračuje a rozpočtem, kontrolním a měřícím systémem …víceAbstract:
My thesis is about creating the marketing plan of the Zastava motor cars company for period 2010 – 2012 and about formulation of the criteria of the effectiveness of this plan. The thesis consist of two chapters. The first one is the theoretical part, the second one is the application part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pnrqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHÁČ, Ondřej. \textit{Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti} [online]. Praha, 2009 [cit. 2023-12-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/50j4mq/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Adéla Mikschiková -
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
Jan Faltýsek -
Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Kristýna Kalíková -
Green marketing - aplikace na automobilový průmysl
Dušan Klimek -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Martin Vošta -
Marketing v automobilovém průmyslu
Eva Čablová -
Rebranding divadla BuranTeatr
Klaudia Klembarová