Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti – Ing. Ondřej Boháč
Ing. Ondřej Boháč
Master's thesis
Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti
The marketing plan of the Zastava motor car company for period 2010 - 2012 and the criteria of its effectiveness
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu srbské automobilky Zastava na období let 2010 – 2012. V první části je popsán osobní pohled na současný marketing, jeho úlohu a význam, dále poté schématický popis komponent marketingového plánu, počínaje prováděcím shrnutím, situační analýzou, marketingovými cíli, strategiemi a programy pokračuje a rozpočtem, kontrolním a měřícím systémem …moreAbstract:
My thesis is about creating the marketing plan of the Zastava motor cars company for period 2010 – 2012 and about formulation of the criteria of the effectiveness of this plan. The thesis consist of two chapters. The first one is the theoretical part, the second one is the application part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pnrqc/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHÁČ, Ondřej. \textit{Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/50j4mq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Barbora Valentová -
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu
Adéla Mikschiková -
Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Eduard Pitka -
Klamavý marketing v automobilovém průmyslu
Jan Faltýsek -
Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Kristýna Kalíková -
Green marketing - aplikace na automobilový průmysl
Dušan Klimek -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
František Horký