Ing. Ondřej Boháč

Master's thesis

Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti

The marketing plan of the Zastava motor car company for period 2010 - 2012 and the criteria of its effectiveness
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu srbské automobilky Zastava na období let 2010 – 2012. V první části je popsán osobní pohled na současný marketing, jeho úlohu a význam, dále poté schématický popis komponent marketingového plánu, počínaje prováděcím shrnutím, situační analýzou, marketingovými cíli, strategiemi a programy pokračuje a rozpočtem, kontrolním a měřícím systémem …more
Abstract:
My thesis is about creating the marketing plan of the Zastava motor cars company for period 2010 – 2012 and about formulation of the criteria of the effectiveness of this plan. The thesis consist of two chapters. The first one is the theoretical part, the second one is the application part.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance