Ing. Ondřej Boháč

Diplomová práce

Marktetingový plán automobilky Zastava pro období 2010 - 2012 a kriteria jeho efektivnosti

The marketing plan of the Zastava motor car company for period 2010 - 2012 and the criteria of its effectiveness
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu srbské automobilky Zastava na období let 2010 – 2012. V první části je popsán osobní pohled na současný marketing, jeho úlohu a význam, dále poté schématický popis komponent marketingového plánu, počínaje prováděcím shrnutím, situační analýzou, marketingovými cíli, strategiemi a programy pokračuje a rozpočtem, kontrolním a měřícím systémem …více
Abstract:
My thesis is about creating the marketing plan of the Zastava motor cars company for period 2010 – 2012 and about formulation of the criteria of the effectiveness of this plan. The thesis consist of two chapters. The first one is the theoretical part, the second one is the application part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance