Mystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s. – Tomáš SKUHRAVÝ
Tomáš SKUHRAVÝ
Bachelor's thesis
Mystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s.
Mystery shopping by entering ALGON PLUS - AUTO, a.s.
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu, tzv. Mystery shopping. Téma bylo zvoleno na základě reálného zájmu zadavatele o provedení Mystery shoppingu v jednotlivých prodejních místech ALGON PLUS ? AUTO, a. s. Tato bakalářská práce se skládá z několika částí. Nejprve byl vytvořen teoretický podklad, který byl následně aplikován do praktické části. Na základě potřeb zadavatele byly …moreAbstract:
The submitted thesis focuses on one of the methods of marketing research called Mystery Shopping. The subject was chosen on the basis of the customer´s real interest in the execution of Mystery Shopping at particular sale points of ALGON PLUS ? AUTO, a.s. This bachelor thesis consists of several parts. At first, a theoretical foundation was made which was subsequently applied in the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Česal
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKUHRAVÝ, Tomáš. Mystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s.. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery Shopping jako metoda hodnocení kvality poskytovaných služeb
Kristýna PLATOVSKÁ -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery Shopping
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová