Bc. Eliška Petrová

Master's thesis

Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka

Providing Feedback in English Language Teaching
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of feedback provision in the lessons of English. The theoretical part introduces the system of aims, describes associated terminology and emphasizes the importance of interaction with objectives in the learning process. Next, the introduction of feedback follows, which is closely related to previously mentioned interaction. The term is defined and investigated …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje systém cílů, související terminologii a důraz je zde kladen na prospěšnost interakce s dílčími cíli aktivit. Následuje představení dalšího konceptu, který úzce souvisí s již zmíněnou interakcí, a to zpětné vazby. Ta je zde definována a zkoumána z různých úhlů pohledu, přičemž …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Petrová, Eliška. Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education