Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka – Bc. Eliška Petrová
Bc. Eliška Petrová
Master's thesis
Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka
Providing Feedback in English Language Teaching
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of feedback provision in the lessons of English. The theoretical part introduces the system of aims, describes associated terminology and emphasizes the importance of interaction with objectives in the learning process. Next, the introduction of feedback follows, which is closely related to previously mentioned interaction. The term is defined and investigated …moreAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje systém cílů, související terminologii a důraz je zde kladen na prospěšnost interakce s dílčími cíli aktivit. Následuje představení dalšího konceptu, který úzce souvisí s již zmíněnou interakcí, a to zpětné vazby. Ta je zde definována a zkoumána z různých úhlů pohledu, přičemž …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Petrová, Eliška. Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Theses on a related topic
-
Studium interakce HU proteinu \kur{Francisella tularensis} s hostitelskou buňkou
Veronika Hofmannová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol
Tereza Vintrová -
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Učitel jako oběť šikany
Veronika Kobosilová -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ