Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka – Bc. Eliška Petrová
Bc. Eliška Petrová
Diplomová práce
Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka
Providing Feedback in English Language Teaching
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of feedback provision in the lessons of English. The theoretical part introduces the system of aims, describes associated terminology and emphasizes the importance of interaction with objectives in the learning process. Next, the introduction of feedback follows, which is closely related to previously mentioned interaction. The term is defined and investigated …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Teoretická část představuje systém cílů, související terminologii a důraz je zde kladen na prospěšnost interakce s dílčími cíli aktivit. Následuje představení dalšího konceptu, který úzce souvisí s již zmíněnou interakcí, a to zpětné vazby. Ta je zde definována a zkoumána z různých úhlů pohledu, přičemž …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petrová, Eliška. Poskytování zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Učitel jako oběť šikany
Veronika Kobosilová -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Zpětná vazba v dětské skupině ze strany pečující osoby
Lenka Nečasová -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková