Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky – Bc. Markéta Šulcová
Bc. Markéta Šulcová
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Use of Marketing Research in Process of Brand Building
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového výzkumu při tvorbě značky v oblasti farmacie. Na základě metod a technik marketingového výzkumu, vyhodnocení brainstormingu, focus group a na základě zjištěných informací z dotazníkového šetření je vytvořen návrh nové značky, která zastřešuje přípravky určené k léčbě a zmírnění příznaků onemocnění. V první části jsou popsány základní definice marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with the use of marketing research in the creation of brands in the field of pharmacy. Based on the methods and techniques of marketing research, evaluation brainstorming, focus group and based on the information from the survey is the propsal created a new brand, which covers products intended to treat colds and to alleviate the symptoms. The first part section describes the basic …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum metody marketingového výzkumu techniky marketingového výzkumu značka proces budování značky prvky značky hodnota značky tvorba značky brainstorming focus group dotazníkové šetření. Marketing research methods of marketing research marketing research techniques the brand the process of brand building brand elelments brand value branding questionnaire survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zme88/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska