Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí – Bc. Silvie Slezáková
Bc. Silvie Slezáková
Master's thesis
Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí
Peer Mediation as a Preventive Program of Conflicts Resolution in School Environment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá řešením konfliktů prostřednictvím vrstevnické mediace. Za pomoci vyškolených vrstevnických mediátorů se děti učí smysluplně řešit své spory bez zásahu dospělých. Vrstevnickou mediaci je možné zavádět do škol jako součást preventivního programu, což ale vyžaduje zapojení celého pedagogického sboru včetně vedení. Teoretická část nabízí vhled do problematiky konfliktů obecně …moreAbstract:
This diploma thesis is aiming at resolving conflicts through peer mediation. Children are learned to deal with their disputes without an adult intervention, only via trained peer mediators. Peer mediation could be implemented in school as a preventive program, but it requires the involvement of the all school staff and management. The theoretical part offers the insight to the conflicts generally and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Helena Skarupská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLEZÁKOVÁ, Silvie. \textit{Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/50ssjn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Slezáková, Silvie. Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy
Jana Magerová -
Překážky a příležitosti výuky na školní zahradě v prostředí malotřídní základní školy
Michaela GILLAROVÁ -
Vstup dítěte do základní školy a adaptace na školní prostředí
Tereza LORENCOVÁ -
Vnímání školního prostředí žáky 1. stupně základní školy
Petr Zaplatílek -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová