Pozitivní diskriminace v USA: Pohled na univerzitní vzdělávání – Magdaléna TOMANOVÁ
Magdaléna TOMANOVÁ
Bakalářská práce
Pozitivní diskriminace v USA: Pohled na univerzitní vzdělávání
Affirmative Action in the United States: A Look at University Education
Abstract:
All federally funded institutions were required to take measures in a fight against minority group discrimination, whether on basis of race, skin colour, or national origin. American universities have often used affirmative action in admissions procedures as a means to achieve their goal of building a diverse environment and therefore helped in improving the quality of education. These procedures, …víceAbstract:
Všechny federálně financované instituce byly povinny přijmout opatření v boji proti diskriminaci menšinových skupin, ať už na základě rasy, barvy pleti či národnosti. Americké univerzity proto při přijímacích řízeních často využívaly pozitivní diskriminace, jakožto prostředku pro dosažení svého cíle o vybudování diverzního prostředí a napomohli tak zlepšit kvalitu vzdělávání. Takové postupy však vyvolaly …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Flajšar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMANOVÁ, Magdaléna. Pozitivní diskriminace v USA: Pohled na univerzitní vzdělávání. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva