Michaela Horáčková

Bakalářská práce

Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook

Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook
Abstract:
The work deals with the evaluation of two different textbooks that are used for English language teaching in the ninth grade of Czech basic schools. The theoretical part describes the textbook as a didactic aid in the teaching-learning process. The main themes of the theoretical part are history, function, structure and the processing of the textbooks in sense of communicative competence. At the end …více
Abstract:
Práce se zabývá hodnocením dvou různých učebnic, které se používají k výuce angličtiny v devátých třídách českých škol. Teoretická část popisuje učebnici jako materiální didaktický prostředek v procesu vyučování. Hlavními tématy teoretické části jsou historie, funkce, struktura a zpracování učebnice ve smyslu komunikativní kompetence. V závěru teoretické části jsou zmíněny kurikulární dokumenty, především …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáčková, Michaela. Teaching Aids in English Language Teaching: Choosing a Textbook. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice