Bc. Petr Čermák
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele
The building of employer's mark
Anotace:
Na základě stanoveného cíle diplomové práce, se zaměřuji na toto téma, abych zjistil nejdůležitější fakta, týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je nastínit nové postupy, kterými by firma Autodrom Most a.s. podpořila budování značky. Dílčím cílem pak je vyhodnotit, jak firma buduje svou značku. V teoretické části se zaměřuji na jednotlivá témata, která jsou pro budování …víceAbstract:
On the basis of defined aim of my thesis I am focusing on this topic to get to know the most important data related to the issue of the building the employer´s brand. The aim of the thesis is to get new methods which could help the company Autodrom Most Inc. to get support the brand building. The partial aim is to analyse how the company builds it brand. In theoretic part I am focusing on particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o7j38/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Barnabáš Krešne
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Employer branding of a global company operating in the CR
Kristina Baraćová -
Employer Branding ve vybraném podniku
Nikola ŠUBOVÁ -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
Michaela Procházková