Bc. Petr Čermák

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele

The building of employer's mark
Anotace:
Na základě stanoveného cíle diplomové práce, se zaměřuji na toto téma, abych zjistil nejdůležitější fakta, týkající se problematiky budování značky zaměstnavatele. Cílem práce je nastínit nové postupy, kterými by firma Autodrom Most a.s. podpořila budování značky. Dílčím cílem pak je vyhodnotit, jak firma buduje svou značku. V teoretické části se zaměřuji na jednotlivá témata, která jsou pro budování …více
Abstract:
On the basis of defined aim of my thesis I am focusing on this topic to get to know the most important data related to the issue of the building the employer´s brand. The aim of the thesis is to get new methods which could help the company Autodrom Most Inc. to get support the brand building. The partial aim is to analyse how the company builds it brand. In theoretic part I am focusing on particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Barnabáš Krešne

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace