Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti – Jana HELLEROVÁ
Jana HELLEROVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti
Analysis of online marketing tools in a chosen company
Abstract:
Informační a komunikační technologie se neustále vyvíjí. Tento vývoj ukázal marketingu nový směr a vznikl nový pojem online marketing. Využití online marketingu ve firmě by mělo být v dnešní době již samozřejmostí a je také předpokladem k úspěchu. Tato bakalářská práce pojednává o tom, jak se na sociálních sítích daří společnosti Lidl Česká republika v porovnání s jejími největšími konkurenty na tuzemském …moreAbstract:
Information and communication technologies are constantly developing. This development has shown marketing a new direction and a new term online marketing has arose. Using online marketing in the companies should be already a matter of course these days and it is also a presupposition for success. This bachelor thesis deals with how Lidl Czech Republic is doing on social networks in comparison with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HELLEROVÁ, Jana. Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Posouzení marketingové strategie samostatné obchodní jednotky v rámci velké společnosti
Kateřina Kuncová -
Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT
Klára Hušková -
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Veronika Šťovíčková -
Obchodní jednotky v organizační struktuře vybraného podniku s mezinárodními aktivitami
Michael Reindl -
Vyhodnocení marketingových opatření obchodní jednotky, přijatých v návaznosti na poklesu tržeb v důsledku ekonomické krize
Tereza Chmelíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ondřej Adam -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná