3D grafický engine pro počítačové hry – Mgr. Martin Holas
Mgr. Martin Holas
Bakalářská práce
3D grafický engine pro počítačové hry
3D graphics engine for computer games
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit jednoduchý 3D grafický engine pro počítačové hry, který dokáže vykreslit venkovní krajinu, nebe, sníh, déšť, 3D modely a jejich stíny a bude podporovat stereo projekci. Pro vykreslení jednotlivých částí scény bude použito několik technik pro urychlení vykreslení. Výsledný 3D engine pak bude moci sloužit jako základ pro další vývoj.Abstract:
The purpose of this work is creation of simple 3D graphics engine for computer games which can render outdoor landscape, sky, snow, rain, 3D models and their shadows and which will support stereo projection. For each part of the scene some approaches for faster rendering will be used. Resulting 3D engine could be used as a base for future development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c84fb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2006
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.