Faktory ovlivňující poctivost podání daňového přiznání – Markéta Dlabolová
Markéta Dlabolová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující poctivost podání daňového přiznání
Factors infuencing the fairness of filing a tax return
Anotace:
Diplomová práce se zabývá faktory, které ovlivňují poctivost podání daňového přiznání OSVČ v ČR. Diplomová práce vychází z teoretických znalostí, které jsou získány zejména ze zahraničních zdrojů od autorů, kteří se tomuto fenomenálnímu tématu věnují a vidí v něm potencionální cestu za zvyšováním daňových výnosů bez toho, aniž by se musela zvyšovat sazba daně. V praktické části jsou analyzována data …víceAbstract:
The diploma thesis deals with factors influencing the honesty of tax returns of self-employed persons in the Czech Republic. The diploma thesis is based on the theoretical knowledge, which is obtained mainly from foreign sources from authors who devote themselves to this phenomenal theme and sees the potential way of increasing tax revenues without having to raise the tax rate. The practical part analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71390
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedoucí: Květa Kubátová
- Oponent: Jiří Kostohryz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71390
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Zdanění a daňová politika
Práce na příbuzné téma
-
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš -
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations
Martin VÁLEK -
User experience design of a book website
Anna Nagyová -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Utilization of Crowdsourcing in Website Localization
Kryštof Večerek -
Duolingo as a new language-learning website and its contribution to e-learning education
Veronika Jašková -
Characteristics of Narratives in Media Based on The Telegraph Website
Jan Navrátil -
Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
Martina Mayer Hertl