Bc. Michaela Jirková
Bakalářská práce
Psychologie marketingu
Psychology in marketing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o psychologii v oblasti marketingu. Konkrétněji se zabývá chováním spotřebitele. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingu a psychologie. Jsou popsány marketingové komunikační nástroje, jak je lze využívat ze strany společností a následně je zde zahrnuto chování spotřebitele vzhledem k reklamě. Cílem je zjistit do jaké míry může reklama ovlivnit nákupní chování …víceAbstract:
The bachelor thesis describes a term of psychology in marketing sector. It closely defines the behavior of the consumers. Theoretical part explains the terms of marketing in psychology and, also the marketing communication tools are defined in the terms of using it by companies and on the other hand, how the consumer acts on the different techniques od advertisement. The goal is to find out how much …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 51t6ov 51t6ov/4
25. 9. 2018