Marketing fotbalového klubu Zbrojovka Brno – Jakub Sabol
Jakub Sabol
Bakalářská práce
Marketing fotbalového klubu Zbrojovka Brno
Marketing of football club Zbrojovka Brno
Anotace:
1. Úvod 2. Cíl bakalářské práce – zvýšení povědomí o fotbalovém klubu, zlepšení (popř. obnovení) návštěvnosti a vztahu fanoušků k tradičnímu sportovnímu oddílu prostřednictvím marketingového plánu3. Teoretická část (definice sportu, sportovní management a marketing, popularita sportovních celků v ČR) 4. Analytická část (informace o vybraném klubu, historie, současné působiště – stadion, sponzoři) …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to divide the current communication of the football club Zbrojovka Brno. Evaluate current activities and try to suggest improvements based on the results. The theoretical part will include popular Czech and foreign literature on management and marketing in the field of sport. The second half of the work will focus on the selected company, the analysis of its communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management