New types of media and its influence on the Corporate Communication – Bc. Michaela Padevětová
Bc. Michaela Padevětová
Diplomová práce
New types of media and its influence on the Corporate Communication
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Anotace:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je část teoretická a druhá část je část praktická. V první, teoretické části je hlavním cílem porozumět a vysvětlit co vůbec význam jako nová média znamená. Je zde popsáno jaké hlavní druhy nových médií máme a vysvětleno jak tyto nová média změnila komunikaci ve firmě. Další část je věnována popisu různých typů komunikace ve firmě …víceAbstract:
This diploma thesis is divided into two main parts. The first part of the thesis is theoretical and the second part is practical. In the first theoretical part the main objective is to understand and explain meaning of new media. There will be explained which kinds of different forms of new media we have and explained how these types of media effect and have changed communication process inside corporations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ahbst/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko