Growth strategy of S-ABROAD company – Ramil Khamidullin
Ramil Khamidullin
Bakalářská práce
Growth strategy of S-ABROAD company
Strategie růstu společnosti S-ABROAD
Anotace:
Studium obchodu bylo důležité už dlouhou dobu, výzkumníci se snaží najít způsoby, jak vést podnikání tak, aby bylo ziskové a škálovatelné. Nicméně v dnešní době velké procento podniků končí, protože nedosáhnou ziskovosti. Na druhé straně ziskové podniky často nemohou nadále růst, protože jejich obchodní modely nejsou škálovatelné. Nedočítají se způsobů rozšiřování a pokračují v práci se stejným počtem …víceAbstract:
Studying business has been important for a long time, researchers try to figure out the ways of conducting business to make it profitable and scalable. Nevertheless, nowadays a large proportion of businesses close because they do not achieve profitability. On the other hand, profitable businesses often cannot continue growing as their business models are not scalable. They do not understand the ways …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Vadim Semenenko
- Oponent: Jakub Zezula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89048
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Strategický rozvoj obchodní činnosti vybraného podniku
Ilona Ruščaková -
Strategický rozvoj obchodní společnosti
Václav Šístek -
Strategický rozvoj společnosti C.S. - ENERGO s.r.o.
Alena Chrástová -
Strategický rozvoj Sýrárny ROLS
Jakub Kozárek -
Rozvoj a edukace obchodního týmu v korporaci
Lukáš Vejvoda -
Rozvoj obchodních aktivit podniku Raylyst Solar
Lukáš Kameníček -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR