Ing. Lenka Jarolímová

Diplomová práce

Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje

Marketing commucation, effectiveness measurement on impact on sales
Anotace:
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci věnovanou životnímu cyklu výrobku, kde byly mimo jiné popsány rámcově možnosti marketingové komunikace v rámci rozdílných fází životního cyklu. Cílem diplomové práce je prozkoumat tuto problematiku podrobněji z více úhlů, s praktickými příklady z farmacie, navíc doplněné také o zkušenosti z jiných trhů. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých možností …více
Abstract:
This work is a next step of my previous work, what deals with product life cycle, where was desribed types of communication strategy in different fases in product life cycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different point of view and add practic examples from pharma market in other teritories. Teoretic part describes types commnication strategies not only in each …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lubomír Doležel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní