Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje – Ing. Lenka Jarolímová
Ing. Lenka Jarolímová
Master's thesis
Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje
Marketing commucation, effectiveness measurement on impact on sales
Abstract:
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci věnovanou životnímu cyklu výrobku, kde byly mimo jiné popsány rámcově možnosti marketingové komunikace v rámci rozdílných fází životního cyklu. Cílem diplomové práce je prozkoumat tuto problematiku podrobněji z více úhlů, s praktickými příklady z farmacie, navíc doplněné také o zkušenosti z jiných trhů. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých možností …moreAbstract:
This work is a next step of my previous work, what deals with product life cycle, where was desribed types of communication strategy in different fases in product life cycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different point of view and add practic examples from pharma market in other teritories. Teoretic part describes types commnication strategies not only in each …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s33zq/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Lubomír Doležel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
Tomáš Kvapilík -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketingové strategie a plánování v průběhu životního cyklu výrobku
Kateřina Černá -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ