František Spišák
Bakalářská práce
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Development of an application of system Helpdesk
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with development of the Internet application Helpdesk for customer support. The aim of this thesis is to develop the application with system of automatic answers, which based on customer requirements, selects the best answers. The user of the application will be able to set multiple answers, from which the system will collect. If it happens that selected answer is not accurate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Hradil
- Oponent: Luboš Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika