František Spišák
Bachelor's thesis
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Development of an application of system Helpdesk
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with development of the Internet application Helpdesk for customer support. The aim of this thesis is to develop the application with system of automatic answers, which based on customer requirements, selects the best answers. The user of the application will be able to set multiple answers, from which the system will collect. If it happens that selected answer is not accurate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50561
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Jiří Hradil
- Reader: Luboš Pavlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika