Markéta ŠIMKOVÁ

Diplomová práce

Využití morfematické analýzy jako prostředku pro zdokonalení porozumění textu

The use of morphemic analysis as a means of supporting learners' text comprehension
Abstract:
The primary aim of this study was to determine whether morphemic analysis leads to learners? improved text comprehension. The secondary aim was to see whether learners achieve better recognition of morphologically more complex words. The two hypotheses were verified through experimental teaching of morphemic analysis and analysis of coursebooks used to teach English, with regard to morphological structures …více
Abstract:
Primárním cílem této práce bylo určit, zda využití morfematické analýzy vede ke zdokonalení porozumění textu. Druhotným cílem bylo zjistit, zda studenti dosahují lepších výsledků při rozpoznáván slov se složitější morfematickou strukturou. Tyto dvě hypotézy byly ověřovány pomocí experimentální výuky morfematické analýzy a analýzy učebnic využívaných pro výuku anglického jazyka s ohledem na morfematické …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 4. 2013
  • Vedoucí: doc. Natalia Orlová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMKOVÁ, Markéta. Využití morfematické analýzy jako prostředku pro zdokonalení porozumění textu. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.