Faktory ovlivňující prosperitu podniku – Ing. Jan Dosoudil
Ing. Jan Dosoudil
Diplomová práce
Faktory ovlivňující prosperitu podniku
Factors affecting the prosperity of the company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce „Faktory ovlivňující prosperitu podniku“ je provést strategickou analýzu vybrané společnosti a identifikovat hlavní faktory, které ovlivňují prosperitu podniku. Teoretická část je zaměřená na definování základních pojmů, představení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a SWOT analýzy. V praktické části jsou pak vybrané analýzy aplikovány na konkrétní podnik. …víceAbstract:
The main goal of the submitted thesis: “Factors Affecting the Prosperity of the Company” is to conduct a strategic analysis of a particular company and identify main factors that affect the company's prosperity. The theoretical part is focused on defining basic concepts and introducing analysis of internal and external environmental and SWOT analysis. In the practical part the selected analysis are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lbk7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň