Žáci s narušenou komunikační schopností v primárním vzdělávání – Marie MATÚŠOVÁ
Marie MATÚŠOVÁ
Bakalářská práce
Žáci s narušenou komunikační schopností v primárním vzdělávání
Pupils with communication disorders in primary education
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl zabývat se žáky s narušenou komunikační schopností v primárním vzdělávání. V teoretická části se zprvu věnujeme žákovi s narušenou komunikační schopností. Krátce se zaobíráme pojmem narušená komunikační schopnost. Vytyčujeme nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti, se kterými se v primárním vzdělávání můžeme setkat. Zaměřujeme se hlavně na dyslalii a vývojovou …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to deal with pupils with communication disorders in primary education. In the teoretical part I pay attention to pupil with communication disorders. I explain the concept ?communication disorders?. The most frequent types of communication disorders which we meet in primary education are found. The dyslalia and the developmental dysphasia are primarily concentrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATÚŠOVÁ, Marie. Žáci s narušenou komunikační schopností v primárním vzdělávání. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Analýza současného stavu připravenosti pedagogů 1. stupně základní školy k práci s žáky s narušenou komunikační schopností
Marcela JINDROVÁ -
Úroveň porozumění sdělení v ortokomunikaci pedagogických pracovníků s rodinnými příslušníky žáků s narušenou komunikační schopností.
Zuzana MELOUNOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová