Ing. Marian Obr

Bakalářská práce

Využití a působení humoru v reklamě

The use and the effect of humor in advertising
Anotace:
Práce se zabývá humorem a emocemi, které vyvolává, se zaměřením na humor balancující na hranici zábavy a nevhodného sdělení v bannerech. Práce se snaží zjistit co je již za „hranou“ a zda je tato hranice pro většinu stejná. Dále se taktéž zajímá o to, jestli humor pomáhá oblibě bannerové reklamy.
Abstract:
The work deals with humor and emotions which arouse whith focusing on the humor that balancing on the entertainment and improper communication in banner ads. The work is trying to figure out what is behind "edge" and if this limit is the same for most. Furthermore is also interested to know whether humor helps popularity banner ads.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma