Využití a působení humoru v reklamě – Ing. Marian Obr
Ing. Marian Obr
Bakalářská práce
Využití a působení humoru v reklamě
The use and the effect of humor in advertising
Anotace:
Práce se zabývá humorem a emocemi, které vyvolává, se zaměřením na humor balancující na hranici zábavy a nevhodného sdělení v bannerech. Práce se snaží zjistit co je již za „hranou“ a zda je tato hranice pro většinu stejná. Dále se taktéž zajímá o to, jestli humor pomáhá oblibě bannerové reklamy.Abstract:
The work deals with humor and emotions which arouse whith focusing on the humor that balancing on the entertainment and improper communication in banner ads. The work is trying to figure out what is behind "edge" and if this limit is the same for most. Furthermore is also interested to know whether humor helps popularity banner ads.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mz4uz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Alesia Mukhina -
Využití a působení humoru v reklamě
Martin Mikeš -
Lingvistický humor v televizních seriálech
Barbora KONEČNÁ -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková