Jan NÉMETH

Bachelor's thesis

Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry

Artificial intelligence for real-time strategic games
Anotácia:
Tato bakalářská práce na téma Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry se zaměřuje na návrh vlastního řešení herní umělé inteligence pomocí akademického přístupu a také implementaci řešení, pro ověření návrhu. První kapitola se věnuje architekturám a metodám používaných při vývoji herní umělé inteligence. Ve druhé kapitole blíže popisuji způsoby vytváření orientační mapy a způsoby …viac
Abstract:
This bachelor thesis about artificial intelligence (AI) for real-time strategy PC games focuses on AI solution design through academic approach and implementation of the solution, for the design verification. The first chapter deals with architectures and methods used in the development of AI. In the second chapter, I describe ways to create orientation map and ways of searching in it. The third chapter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zverejniť od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. RNDr. PaedDr. Eva Volná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÉMETH, Jan. Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Applied Information Science / Applied Information Science