Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry – Jan NÉMETH
Jan NÉMETH
Bakalářská práce
Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry
Artificial intelligence for real-time strategic games
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry se zaměřuje na návrh vlastního řešení herní umělé inteligence pomocí akademického přístupu a také implementaci řešení, pro ověření návrhu. První kapitola se věnuje architekturám a metodám používaných při vývoji herní umělé inteligence. Ve druhé kapitole blíže popisuji způsoby vytváření orientační mapy a způsoby …víceAbstract:
This bachelor thesis about artificial intelligence (AI) for real-time strategy PC games focuses on AI solution design through academic approach and implementation of the solution, for the design verification. The first chapter deals with architectures and methods used in the development of AI. In the second chapter, I describe ways to create orientation map and ways of searching in it. The third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. PaedDr. Eva Volná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NÉMETH, Jan. Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Automatizace NPC pomocí umělé inteligence
Alena Kocourková -
Faktor strachu u herní umělé inteligence
Matej Mištík -
Umělá inteligence a její aplikace v počítačových hrách
Radim Kindl -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Jan Wlosok -
Tvorba počítačové hry a její řešení pomocí umělé inteligence
Jiří Dostál -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek