Jan NÉMETH

Bakalářská práce

Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry

Artificial intelligence for real-time strategic games
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry se zaměřuje na návrh vlastního řešení herní umělé inteligence pomocí akademického přístupu a také implementaci řešení, pro ověření návrhu. První kapitola se věnuje architekturám a metodám používaných při vývoji herní umělé inteligence. Ve druhé kapitole blíže popisuji způsoby vytváření orientační mapy a způsoby …více
Abstract:
This bachelor thesis about artificial intelligence (AI) for real-time strategy PC games focuses on AI solution design through academic approach and implementation of the solution, for the design verification. The first chapter deals with architectures and methods used in the development of AI. In the second chapter, I describe ways to create orientation map and ways of searching in it. The third chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. PaedDr. Eva Volná, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÉMETH, Jan. Umělá inteligence pro real-time strategické počítačové hry. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika