Jan Procházka
Bachelor's thesis
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Usage of PPC and SEO in the field of online marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití PPC a SEO v oblasti online marketingu. V první řadě bude zaměřena na popis jednotlivých disciplín, kterými jsou obecně popsaný online marketing, PPC reklama a její náležitosti pro správnou tvorbu a v neposlední řadě popsána optimalizace pro vyhledávače nebo-li SEO.Pro praktickou část byla zvolena společnost Infocom s.r.o. s obchodním názvem Infocomtech, …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on usage of PPC and SEO in the field of online marketing. The bachelor thesis will be focused on the description of individual disciplines, which are generally described like online marketing, PPC advertising and its essentials for proper creation. There will be described search engine optimization named SEO too.Infocom s.r.o. was chosen for the practical part of my …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKA, Jan. \textit{Využití PPC a~SEO v~oblasti online marketingu} Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/52y4nc/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Online marketing
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
Štěpán Hořeňovský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights