Richard ČERVA
Master's thesis
Marketingová strategie lokálního produktu
Marketing strategy of local product
Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie a vytvoření brand signature, které by vedly ke zvýšení celkového povědomí veřejnosti o firmě a jejím produktu, jeho lokálnosti a způsobu výroby, vlastností a tím i k akvizici zákazníků. Práce je poté zpracována metodou případové studie pro možnost přímého aplikování teoretických poznatků na konkrétní firmu. Diplomová práce se zabývá zaváděním …moreAbstract:
The main goal of the Thesis is to set a marketing strategy and brand signature, which led to awarness raise of public about the company and its product, its locality, method of production, properties and thus to the acquisition of customers. The Thesis is processed by case study method for the possibility of a direct application of theoretical knowledge to a particular company. The Thesis tries to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVA, Richard. \textit{Marketingová strategie lokálního produktu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/530e45/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVA, Richard. Marketingová strategie lokálního produktu. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro účely akvizice nových zákazníků na realitním trhu
Michal Černý -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal -
Marketingová strategie lokálního produktu
Richard ČERVA -
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Tomáš Šulista -
Marketingová komunikační strategie firmy
Jan Nagy -
Analýza marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Kateřina Kolomá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová