Projekt využití volných hotelových kapacit ve vybraném hotelu – Bc. Jana Franková
Bc. Jana Franková
Diplomová práce
Projekt využití volných hotelových kapacit ve vybraném hotelu
A Project of Using Free Hotel Capacities in a Selected Hotel
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření produktu zaměřeného na využití volných hotelových kapacit ve vybraném hotelu a zvýšení jeho obsazenosti. Tato práce řeší aktuální situaci spojenou s pandemií a jejími dopady na trh ubytovacích zařízení v Praze. V rámci řešení bylo využito řízeného rozhovoru s generálním ředitelem hotelu pro získání údajů o aktuální situaci vybraného hotelu. Byla provedena analýza …víceAbstract:
The diploma thesis aims to create a product focused on free hotel capacity in a selected hotel and increase its occupancy. This work addresses the current situation associated with the pandemic and its impact on Prague's market of accommodation facilities. As part of the solution, a controlled interview with the hotel's general manager was used to obtain data on the current situation of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Franková, Jana. Projekt využití volných hotelových kapacit ve vybraném hotelu. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím
Veronika Vomočilová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Návrh produktu cestovního ruchu se zaměřením na segment rodin s dětmi pro hotel Park Holiday
Anna Kožáková