Bc. Adam Kopřiva

Bachelor's thesis

Marketingový mix velkého podniku

Marketing mix of a large company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce „Marketingový mix velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího marketingového mixu ve velkém podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s., na níž se vztahuje praktická část práce. Teoretická část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje představení společnosti …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis „Marketing mix of a large company“ is to propose advice, which will improve the current marketing mix of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s., about which is the practical part. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the marketing mix. The practical part contains the introduce of the Lidl …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management