Bc. Adam Kopřiva

Bakalářská práce

Marketingový mix velkého podniku

Marketing mix of a large company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce „Marketingový mix velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího marketingového mixu ve velkém podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s., na níž se vztahuje praktická část práce. Teoretická část práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingového mixu. Praktická část práce obsahuje představení společnosti …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis „Marketing mix of a large company“ is to propose advice, which will improve the current marketing mix of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s., about which is the practical part. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the marketing mix. The practical part contains the introduce of the Lidl …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yaa9s/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management